Forum > Toernooien > Mister Toernooi
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Tsja

19 Dec 2011 om 20.56
Aangezien wij (Elenitza en ik) het een beetje druk hebben met van alles en nog wat (ook feuer-zaken) hierbij een officiele mededeling;

[b]F1 wordt onze Mister Toernooi[/b]

Onze dank is groot


F1

19 Dec 2011 om 20:58
ian10193
19 Dec 2011 om 21:15
Mister, wat staat er op het programma?
F1

19 Dec 2011 om 21:17
haha... nou ik ben nog even bezig met de laatste week afstuderen en daarna kerst...
Ik probeer deze week wel even de toernooipagina van rozenkoning toernooi bij te werken om even te oefenen voor mezelf... En ik dacht eraan om de inschrijving vast open te gooien voor een Amazone toernooitje :)
Tecumseh
19 Dec 2011 om 23:04
Mooi zo, kan er gelijk wat gedaan worden met het Nieuws van Feuerteufel. Ik zie namelijk dat er een inschrijving Rozenkoning geopend is en dat Amazone nieuw te spelen is....
Tsja

19 Dec 2011 om 23:17
Veel extra nieuws is er op dit moment niet
Elenitza

19 Dec 2011 om 23:28
Zo beter? (A)
F1

20 Dec 2011 om 13:06
Goed... deel 1 van het plan is gelukt ;)
Rozenkoning en Jambo toernooipagina zijn geupdate...

Deel 2 volgt zo ;)...
Rick
20 Dec 2011 om 13:32
Hey super dat jij dat wil oppakken F1! Leuk
F1

15 Dec 2012 om 08:35
Ik ben inmiddels een jaar bezig zie ik. En ik ben even benieuwd naar wat feedback.
Op mij. Op de toernooien. De frequentie. De verwerking van standen. De gebruikte puntentellingen etc. Etc.

En spui hier ook vooral je eigen ideeen wat zou je graag nog anders zien of wat zou je graag doen.
Vogeltje

15 Dec 2012 om 11:04
Ik ben heel erg tevreden!
Rhye_

15 Dec 2012 om 11:36
Dikke pluim, je doet het prima!
Tecumseh
15 Dec 2012 om 12:03
Super hoor, vooral doorgaan!
Tsja

15 Dec 2012 om 12:14
Volgens mij gaat het hardstikke top :)
Jonkvrouw_Swaan

15 Dec 2012 om 19:46
Ik ben ook tevreden.
rober

16 Dec 2012 om 19:44
+1
Tecumseh
16 Dec 2012 om 20:20
Blijkbaar is iedereen zeer tevreden. Om toch even terug te komen op je vraag zal ik mijn antwoord nog wat uitdiepen.

Je zorgt er stipt voor dat er continue 2 toernooien bezig zijn. Dit zorgt ervoor dat het vrijwel nooit lang duurt voordat je je in kunt schrijven voor een toernooi. Dit is een hele mooie gedachte maar heeft wel iemand nodig die het tempo erin houd en de discipline heeft om ook te zorgen dat bij afloop van een toernooi het volgende al opgestart wordt. Dat je deze toewijding hebt is afgelopen week wederom duidelijk geworden, waarvoor dank!

Wat betreft de puntentelling en de verwerking van de standen kan ik niet veel zeggen. Dit gebeurt namelijk correct. Het is denk ik niet handig als er discussie ontstaat over de puntentelling, gewoon zelf de lijn trekken en ons daaraan houden.
F1

08 Nov 2017 om 14:34
Hoi allemaal, even een algemeen berichtje. Zoals jullie wel merken gaat het verwerken van toernooiscores en starten van nieuwe toernooien even wat trager ;-).
Ik merk dat ik er gewoon wat minder tijd voor heb, o.a. door het krijgen van een hele lieve dochter. Ik vind het nog steeds heel leuk en ga proberen dit weekend weer één en ander bij te werken, maar het heeft gewoon even iets minder prioriteit op dit moment. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
Jonkvrouw_Swaan

08 Nov 2017 om 14:47
Tuurlijk!
Piet
08 Nov 2017 om 14:53
[quote:Jonkvrouw_Swaan]
Tuurlijk!
[/quote]
plan Swaan!
AxeCrazy

08 Nov 2017 om 16:33
toernooien?
geniet van je dochter (en vergeet je vrouw niet) :)
F1

18 Sep 2018 om 19:35
Zo ben ik weer es. De toernooien schieten niet echt meer uit de grond. Het tempo is eruit en ik heb er ook veel minder tijd voor dan eerst. Nu lijkt er wel weer een beetje tijd te zijn en vind ik zelf de toernooien die hier ooit waren nog steeds de moeite waard.
Dus ik wil het nog wel proberen, maar hoor graag of jullie het nog zien zitten en er nog animo is. Om dat te testen ga ik gewoon weer een toernooi inschrijving openen. Maar daarnaast mogen ook reactie hier.
Ow en als het te lang duurt of te langzaam gaat. Stuur me dan gewoon een berichtje ;-), meerder dagen achter elkaar mag zeker (vind ik niet erg). Dat houdt me scherp.
Feuer was ooit de eerste pagina waar ik naartoe ging als ik het internet op ging. Dat is niet meer zo en daardoor vergeet ik nog wel eens dingen hier te doen ;-).
El_Capitan
18 Sep 2018 om 19:50
Voor een toernooi heb ik wel animo. Maar dan hoop ik wel dat de overige deelnemers wel op zijn minst 1 zetje per 2 dagen kunnen doen, liefst meer. Afgezien van vakantie oid natuurlijk.

Enneuh... feuer gewoon als 1 van je startpaginas maken F1. Ook al speel ik niet meer, hij staat er nog wel bij.
AxeCrazy

19 Sep 2018 om 10:22
graag.
toernooien zijn leuk, vooral omdat je dan vaker tegen andere mensen speelt :)
Ash Noviomagum
20 Sep 2018 om 19:21
Vind toernooien ook leuk. Staat voor je gevoel toch wat meer op het spel tov een normaal potje
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]