Forum > Toernooien > Start! 2p Stenen Tijdperk
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
F1

13 Nov 2015 om 00.42
Ik wil graag het geopperde idee in een ander draadje in de praktijk proberen te brengen. Een meerspelersspel als 2p toernooi.
Wat mij betreft is het bij wijze van proef en dus extra (het laatste ST toernooi is nog bezig).
Voor de rest van de toernooien zal het stramien gewoon doorgaan zoals bekend.
[b]LET OP![/b] Ik wil wat strenger worden op het zeer langzame verloop van de toernooien. Als je meedoet aan een toernooi wordt je geacht [b]1 ZET/DAG[/b] te doen. Weekend telt als 1 dag. Uiteraard zijn er uitzonderingen voor vakantie's etc, maar geeft dat dan door. Bovendien is het natuurlijk niet zo als je een keer 1 dagje overslaat dat ik gelijk op je dak zit. Maar als het de spuitgaten uitloopt wordt de uitslag automatisch een verliespot voor de treuzelende partij!.
Daarnaast nog een andere oproep om [b]PM en forum te lezen[/b] zeker ten tijde van een toernooi!

Inschrijven kan hieronder:


Piet
29 Dec 2015 om 13:28
wat me trouwens wel opvalt is dat een 2P spel best lang duurt. Inmiddels 2 spelletjes al wat langer bezig met meestal meerdere zetjes per dag en dat is prima.
Spelletjes met iets minder actievelingen kunnen echter wel eens heeeeel lang gaan duren.
Walter_de_Zanger

29 Dec 2015 om 13:43
[quote:Hans]
ik geef me bij deze op als reserve tenzij 18/19/20 zich nog melden natuurlijk
[/quote]

Bij deze geef ik mij ook op als aanvulling of reserve

[u]Reserverlijst 17/18/19/20[/u]

17 Hans
18 Walter de Zanger
Tecumseh
29 Dec 2015 om 14:01
Voor mij een nieuw spel maar vanwege een extreem traag verlopend ander toernooi kan ik deze et best bij gaan doen.

[u]Reservelijst 17/18/19/20[/u]
17 Hans
18 Walter de Zanger
19 Tecumseh
F1

29 Dec 2015 om 17:26
Ik ben enorm traag merk ik al. 4 januari zou ik het echt moeten kunnen rond maken. Ik ben veel te druk in december.
F1

01 Jan 2016 om 11:40
We kunnen van start!!
Het kost uiteindelijk toch veel minder tijd dan ik altijd denk. M'n excel voor 2p toernooien wordt steeds beter ;-). Helaas voor de reserves zal het toernooi met 16 spelers gespeeld worden.
De toernooipagina komt zo online via de toernooien tab in de rode balk bovenin. Als ik van Tsja/Elenitza een subforum heb gekregen komen daar ook de regels etc. in. Let met name op de strengere snelheidsregels! ;-)
Hans
02 Jan 2016 om 08:33
kunnen reserves mogelijk wel trage spelers vervangen? Na bijvoorbeeld 2 waarschuwingen?
Kersje
02 Jan 2016 om 09:40
Hoe worden de scores doorgeven? Heb nooit eerder met een officiële toernooi meegedaan
F1

02 Jan 2016 om 10:17
Er is een subforum aangemaakt. Daar vind je de regels en een draadje waar de uitslagen gepost kunnen worden.

@Hans: daar wordt het toernooi niet per sé sneller van omdat er dan alsnog een aantal spellen weer opnieuw gespeel dient te worden. Dat hebben we helaas de vorige toernooien gemerkt. Alleen als helemaal aan het begin al blijkt dat iemand niet kan/wil meedoen.
Piet
02 Jan 2016 om 13:48
toch jammer dat mn oefenspelletjes nog niet klaar zijn...geen idee of de gekozen tactieken werken of niet
Irmas77
14 Jan 2016 om 15:02
Sorry was een beetje druk en heb vergeten in te loggen.

Por me even als ik weer een paar dagen offline ben.
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]