Forum > Spellen > Release - Stenen Tijdperk  
Elenitza

27 Feb 2014 om 22.08
Vandaag is Stenen Tijdperk online gekomen. De copyrighthouders hebben het uitvoerig getest en zijn tevreden.

Zowaar is nu bij de release van een spel ook de speluitleg al klaar ;).

De komende tijd zullen de open spellen van Stenen Tijdperk zichtbaar zijn voor iedereen, ook als iemand het spel (nog) niet aangegeven heeft in het profiel.

Eventuele bugs/opmerkingen en dergelijke horen we natuurlijk graag.

Veel plezer!


MPloeger
27 Feb 2014 om 22:29
Het enige wat mij opviel tijdens mijn illegale testpotjes was dat het wat irritant kon verlopen als er een dobbelkaart werd gespeeld. Het was dan even wachten voordat de laatste kiezer (die dus al geen keuze meer had) eindelijk had geklikt, waarna je weer zou moeten wachten tot de actieve speler online kwam om op 'einde beurt' te klikken.

Ik vroeg me dus af of dit soort keuzes die geen keuzes zijn automatisch te laten verlopen, zodat het spel niet onnodig wordt opgehouden.

Ik heb bijzonder weinig verstand van programmeren, dus ik weet niet hoe veel kopzorgen dit zou opleveren.

Om niet alleen de zeurpiet uit te hangen feliciteer ik jullie toch ook maar met een in mijn ogen zeer geslaagde uitvoering van een topspel (en natuurlijk dank aan de uitgever die dit toestaat).
Tsja

27 Feb 2014 om 22:32
Ik vind het altijd wel prettig als ik meegemaakt heb dat ik iets erbij gekregen heb, ookal ben ik de laatste zonder keus ;) Maar dat is subjectief.
MPloeger
27 Feb 2014 om 22:39
Zit idd ook wel wat in.

Dan heb je natuurlijk nog dat je dat als laatst uitvoert je nog voor niets op einde beurt mag klikken (het is niet alsof je een keuze hebt als je niks meer op het bord hebt), maar dat komt zo weinig voor dat het ook wat onnozel lijkt om daar extra moeite in te steken.
AxeCrazy

27 Feb 2014 om 22:41
Dat soort stappen zitten in wel meer spelen.
soms is het vervelend omdat je langer moet wachten, maar ben wel tsja eens dat het wel fijn is om op de hoogte te zijn. (zoals de ik heb geen wachter knop in jambo )
Je weet iig wat gespeeld is.
rober

28 Feb 2014 om 08:49
Bij de andere digitale versies van ST is dat ook zo, en ik vind het prima (iOS en Yucata)
Zelf vind ik het ook altijd wel prettig om te weten wat er gebeurd is.
Niets zo vervelend om, als je na een dag weer online komt, eerst het hele bord te gaan moeten bestuderen waar de 3 verschillen zitten
Tsja

01 Mar 2014 om 14:52
Vandaag een updateje gedaan voor een "U bent aan de beurt"-bericht :)
MPloeger
01 Mar 2014 om 20:24
wat is daar het idee achter? Bedoeld als opvallendere verandering als je real-time speelt?
Tsja

01 Mar 2014 om 22:15
Inderdaad :)