Forum > De site > Inloggen  
Jonkvrouw_Swaan (gast) 16 Jul 2007 om 19.29
Toen ik net 'Mijn Feuer' weer eens wilde bekijken, bleek dat ik mij opnieuw moest inloggen. Alleen werkt de inlogknop niet.....
Een ander puntje: sinds een week of 2 (misschien wel 3?) zijn alle forumonderdelen en alle topics (ook na lezen) geel, alszijnde een nieuw bericht. Hangt dat toevallig samen met het niet (meer) ingelogd zijn?


Tsja

17 Jul 2007 om 10:27
Als je niet ingelogd bent dan zie je inderdaad niet wat je wel en niet gelezen hebt, en staat alles geel. Wat werkte er niet aan de inlogknop?
Jonkvrouw_Swaan (gast) 17 Jul 2007 om 14:08
Ik ga met de muis (pijltje) naar de inlogknop, klik erop, krijg heel even (nog geen seconde) een zandlopertje, en vervolgens weer een pijltje en sta ik nogsteeds bij hetzelfde inlogscherm. Mijn Feuer kom ik dus niet meer in.
Jonkvrouw_Swaan (gast) 17 Jul 2007 om 14:10
Mijn naam en password zijn al wel ingevuld (automatisch).
Ik krijg geen foutmelding ofzo.
Jonkvrouw_Swaan

17 Jul 2007 om 14:14
Ik heb de oorzaak gevonden: het wel of niet gebruiken van een liggend streepje in mijn naam. Het moet dus zijn Jonkvrouw_Swaan en niet Jonkvrouw Swaan.
Maar waarom de computer het ineens zonder streepje neerzet? Ik heb geen instellingen ofzo veranderd, en logde altijd automatisch in.
Tsja

17 Jul 2007 om 16:35
Gelukkig is dat een instelling van je browser (auto-aanvullen), en heeft dat niks te maken met mijn site ;D
Jonkvrouw_Swaan

18 Jul 2007 om 19:57
En nu ben ik (gelukkig) weer helemaal automatisch ingelogd.
Caroooooo
22 Oct 2007 om 14:02
Het zal wel aan mij liggen maar ik blijf steeds in hetzelfde scherm hangen (http://www.feuerteufel.nl/forum/users/spel/intro.php) of ik nu wil registeren of het spelletje starten.

Wat doe ik fout?
Tsja

22 Oct 2007 om 14:13
Je hebt je in ieder geval al ingeschreven, aangezien je bij de lijst van spelers staat die op dit moment mee doen. Als het goed is kan je naar je dorp via het menu aan de linkerkant?