Forum > De site > Mijn feuer aangepast
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Tsja

08 Oct 2008 om 22.03
Ik heb 'ietsje' aangepast aan de pagina "Mijn feuer". Je ziet er nu je eigen spellen staan. Ik vond het zelf een noodzakelijk kwaad, omdat de hoeveelheid spellen het menu liet vollopen

Nee, stiekem vind ik het wel geinig. Meteen een mooie voorbereiding op eventuele turnbased spellen die komen gaan ::)


Elenitza

08 Oct 2008 om 22:10
eventuele spellen?
Tsja

08 Oct 2008 om 22:11
Ja, ik heb een flauw vermoeden dat er binnen een week nog een spel klaar staat
Benjamin
08 Oct 2008 om 22:13
turnbased? Naaaaaaaaah, denk even aan mijn afstudeerwerk... ;-))
Elenitza

08 Oct 2008 om 22:18
Je bent niet verplicht te spelen..
En ja die is turnbased .

(en sinds vandaag nog een die je moet downloaden, maar realtime online te spelen is)
Benjamin
08 Oct 2008 om 22:24
Oh, dank voor de uitleg...
Piet
09 Oct 2008 om 09:35
hmm om nu de open spellen voor bijvoorbeeld maharadja te vinden moet je wel flink wat klikjes doen (nouja maar 4, maar dan moet je dus wel precies weten hoe de navigatie op de site werkt...en al ingelogd zijn)

eerst moet je naar mijn feuer daar dan op het kopje maharadja klikken (moet je maar net weteen dat dat een link is) en daar moet je dan weer op spellijsten klikken

nouja niet zo'n probleem als je de site al kent...maar ik denk dat je hiermee de toegankelijkheid voor newbies beperkt...en dat lijkt me toch jammer

dan zou je natuurlijk graag een andere optie van me horen...(want kritiek leveren zonder oplossing is natuurlijk makkelik...), maar die heb ik ook nog ff niet
Elenitza

09 Oct 2008 om 12:59
He?

Als ik op mijn feuer klik (en al ingelogd ben) krijg ik gelijk al mijn open spellen te zien..

Volgens mij verwar je nu het "spellen" knopje met het "mijn feuer" knopje..
"spellen" knop is er omdat het qua ruimte gewoon niet meer past om het allemaal bovenin te zetten..
Piet
09 Oct 2008 om 14:19
ik bedoel niet "mijn"open spelen...ik bedoel spellen waar ik nog niet aan deelneem...
nu moet ik een paar keer extra klikken om echt te kijken of er spellen zijn om te joinen...je moet dus echt zelf actie ondernemen

"vroeger" zag je terwijl je aan het spelen was gewoon een open spelletje staan waarvan je dacht...hee das een leuke (leuke deelnemers dus ofzo), daar ga ik aan meedoen!

maar dat kan dus niet meer
Tsja

09 Oct 2008 om 14:34
De spellijsten zijn er nog gewoon hoor ;)

Je moest voorheen actie ondernemen om bij de spellijsten te komen, en dat is nu ook zo. Het zit alleen 1 klikje verder omdat het in menu niet meer past.

Voor je eigen spellen kan je lui zijn, die zitten weer een klikje dichterbij ;)
Elenitza

09 Oct 2008 om 14:37
3 klikken piet ..

Spellen -> mahardja (de speldoos, of linkje aan de zijkant) -> spellijsten
Mijn feuer -> maharadja -> spellijsten

Zie dat mijn feuer ding maar als extra mogelijkheid.. Als je alle open spellen wilt zien, gaat dat een lange lijst worden (er gaan nog meer spellen komen..) En dan leek het ons handig om een overzichtje te hebben van alleen je eigen spellen. Want het kan dus zo worden dat er per spel (als er meer mensen hier gaan spelen) meerdere spellen open staan. En dan wordt die mijn feuer lijst wel erg lang denk ik.
Piet
09 Oct 2008 om 14:42
[quote:Elenitza]
3 klikken piet ..

Spellen -> mahardja (de speldoos, of linkje aan de zijkant) -> spellijsten
Mijn feuer -> maharadja -> spellijsten

Zie dat mijn feuer ding maar als extra mogelijkheid.. Als je alle open spellen wilt zien, gaat dat een lange lijst worden (er gaan nog meer spellen komen..) En dan leek het ons handig om een overzichtje te hebben van alleen je eigen spellen. Want het kan dus zo worden dat er per spel (als er meer mensen hier gaan spelen) meerdere spellen open staan. En dan wordt die mijn feuer lijst wel erg lang denk ik.
[/quote]

ik wil niet een lange lijst met alle open spellen...ik wil een lijstje met alle open spellen (en met open beodel ik de spellen die ik nog kan joinen) voor een bepaald spelletje
ik moet nu echt gaan zoeken om die te vinden, terwijl die vroeger gewoon op de pagina stonden waar ook de spelletjes staan waar ik al aan deelneem

de spelletjes met andere spelers die al bezig zijn, boeien mij veel minder...die mogen best ergens anders staan
Piet
09 Oct 2008 om 14:47
[quote:Elenitza]
Spellen -> mahardja (de speldoos, of linkje aan de zijkant) -> spellijsten
[/quote]

deze manier had ik dus nog niet eens door...die is wat mij betreft een stuk duidelijker (tenminste...ik had hem nog niet gevonden, ik begreep uit dit draadje dat je nu via "mijn feuer"naar je spellen moest...) .. alleen die plaatjes zijn wat groot en wat mij betreft onnodig
ik zou liever alleen de tekstlinkjes zien ipv al die verschillende kleuren die ineens op je scherm springen


maar goed ik zal wel aan het zeuren zijn...

Elenitza

09 Oct 2008 om 15:20
Deels .

Ik vind ook dat die dozen in ieder geval bij elk spel even groot moeten zijn.. En ze mogen van mij ook wel een stuk kleiner..
Maar alleen de linkjes vind ik wat saai
Tsja

09 Oct 2008 om 15:31
Potver; ik vond het wel leuk speels zo
Ik heb meer dan een half uur gedaan over het vinden van een beetje bruikbare doos van E&T :S
Piet
09 Oct 2008 om 18:42
[quote:Tsja]
Potver; ik vond het wel leuk speels zo
Ik heb meer dan een half uur gedaan over het vinden van een beetje bruikbare doos van E&T :S
[/quote]
bel volgende keer ff dan he...dan maak ik een foto...
Piet
09 Oct 2008 om 20:26
enneuh..ontbreekt frustrator niet?
F1

09 Oct 2008 om 22:42
Als we het hier toch over die spelletjes hebben.
Misschien is het handig om bij de spellen, die je moet downloaden ook een linkje te zetten naar de download (of naar de download pagina...)
Elenitza

09 Oct 2008 om 22:43
[quoteiet]
[quote:Tsja]
Potver; ik vond het wel leuk speels zo
Ik heb meer dan een half uur gedaan over het vinden van een beetje bruikbare doos van E&T :S
[/quote]
bel volgende keer ff dan he...dan maak ik een foto...
[/quote]

We hebben hem zelf in de kast liggen
Elenitza

28 Oct 2008 om 13:27
[quoteiet]
enneuh..ontbreekt frustrator niet?
[/quote]

Om daar nog even op terug te komen (had ik eerder overheen gelezen).
Ja die ontbreekt. En eigenlijk weet ik ook niet zo goed wat we met frustrator moeten doen.
Het heeft namelijk niet zo'n eigen pagina als de andere spellen met algemeen, speluitleg enzo. Maar het heeft wel een forumdeel.

Beetje dubieus waar dat spelletje nou eigenlijk hoort.
Ook al heb ik het zelf gemaakt, eigenlijk vind ik het ook niet echt een spel om tussen de dozen te staan, maar waar het dan wel hoort. Ik heb geen idee
F1

28 Oct 2008 om 14:15
Nog iets anders...

Zou in het stukje mijn Feuer, behalve je eigen games ook eventueel de spellen die nog open zijn kunnen staan... Ik vergeet nu vaak te kijken of er toevallig een leuk spelletje open is...
Tsja

28 Oct 2008 om 14:33
Ja, ik ga er de open spellen en de afspraken bij zetten van de spellen die spelers aangegeven hebben in hun profiel.

Comming soon ;)
Benjamin
04 Nov 2008 om 22:55
Uitstekend... open spelletjes in mijn feuer... was ik net op zoek naar...
Elenitza

10 Feb 2009 om 21:49
Als je niet ingelogd bent zie je nu ipv "mjin feuer" de knoppen "registreren" en "login" staan.
Tsja

05 May 2009 om 22:58
Nu is mijn feuer nog wel overzichtelijk, maar ik heb zelf er nog 2 spellen bij staan Ik denk dat ik mijn feuer binnenkort over ga schakelijk naar een verdeling van; spellen bezig, spellen open en spellen afgelopen.

Voorbeeld
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]