Forum > De site > Uitgespeeld  
Tecumseh
22 Dec 2008 om 00.24
Ik heb ondertussen een heel drukke pagina Mijn Feuer. Mijn lijst is aardig uitgebreid sinds dat Dirk ook begonnen is met het spelen van 1 spel (en hij leert vast nog meer spellen). Ook is het aantal spellen uitgebreid en dat zal ook vast nog doorgaan.

Is het dus mogelijk om Mijn Feuer te versimpelen? Ik zit dan te denken aan het weglaten van de uitgespeelde potjes. De huidige duur is 1 week, wellicht zou je deze duur in het profiel aan kunnen passen naar een andere tijd. Ikzelf doe niet veel meer met de chat van een potje als ik het uitgespeeld heb. Een uur nadat het potje klaar is mag ie dus wel van mijn lijst af. In de algemene lijst zou het spel dan wel gewoon kunnen blijven staan.

Wellicht is het ook mogelijk dat je potjes uit Mijn Feuer kunt verwijderen. Hiermee verwijder je uiteraard niet het spel uit de database, je schakeld enkel de weergave in Mijn Feuer uit. Nadeel is wel dat dit redelijk intensief zal zijn voor de database.


Tsja

22 Dec 2008 om 08:51
Inderdaad. Het kan flink oplopen. Ik ben zelf niet zo'n veelvraat, maar alleen al door Dirk werd mijn Rozenkoninglijstje al vrij lang.

Ik speel nog met wat verschillende ideeen. Aan de ene kant kunnen de eigen afgelopen spellen wel weg uit Mijn feuer, aan de andere kant is het misschien netter om "uit te loggen" van een spel. De 1e optie is natuurlijk de makkelijkste, maar als een andere optie een stuk beter is dan maak ik dat natuurlijk ;)
Rick
22 Dec 2008 om 12:13
Waarom zouden mensen willlen "uitloggen" van een spel?
je bent toch klaar met spelen, klikt op kruisje, en iets later (bv, een uurtje) kan hij uit de lijst?
Tsja

22 Dec 2008 om 12:31
Je tegenstanders willen het einde van het spel ook nog zien, en die komen niet per see in dat ene uurtje online ;)
Rick
22 Dec 2008 om 13:02
puntje voor jou
maar goed, dan een uurtje nadat de laatste speler het spel gesloten heeft?

hmm, dat moet dan idd met iets van "uitloggen" ofzo, anders valt dat allemaal niet handig, (overzichtelijk) bij te houden lijkt mij.
yorrickje
07 Jan 2009 om 23:28
en een rijtje actieve spellen dan, met een mogelijkheid om de lijst uit te klappen zodat afgeronde spellen er ook inkomen?
Tsja

08 Jan 2009 om 08:57
Die staan toch allemaal al in de spellijsten?
yorrickje
08 Jan 2009 om 18:03
excuus, ik zit met een heel ander iets in mijn hoofd ::)
Elenitza

08 Jan 2009 om 19:07
Ik had t al door ja..

Jij wilt dat je alleen de spellen ziet waar je echt bezig bent.. En de spellen die al wel afgelopen zijn, maar nog niet verwijderd uit de spellijst, daar wil je de mogelijkheid om die wel of niet te zien..

Toch?
Tecumseh
08 Jan 2009 om 19:13
Klopt