Forum > De site > Totale afwezigheid speler
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Tecumseh
18 Jan 2009 om 00.07
Is er al over nagedacht wat er gedaan kan worden aan spelers die wegblijven terwijl ze nog in een spel actief zijn?

Zoals in mijn huidige Maharadja spelen heb ik nog 1 speler staan die sinds 29 december niet meer op de site gezien is. Wellicht is er een mogelijkheid om die speler per mail te bereiken. Ik heb echter geen mailadres (ook niet wenselijk lijkt me).

Is er als laatste redmiddel nog de mogelijkheid om een speler te vervangen?


yorrickje
02 Aug 2009 om 20:56
mail-reminders zijn volledig van deze tijd, dus zou zoveel mogelijk proberen de mensen die een mail hebben opgegeven, toch op deze manier te benaderen (bij de nieuwsbrief is dat immers toch ook zo).

Consequenties lijken mij niet echt nodig. Niet spelende leden zullen verder denk ik toch niet veel meer schade aanrichten in nieuwe spellen.
Elenitza

02 Aug 2009 om 21:23
Hm.. Weet niet hoe makkelijk zo iets in te bouwen is..
Nieuwsbrief is nog wel in te bouwen denk ik om dat redelijk automatisch te doen, maar bij een reminder als je een week in een spel geen zet gedaan hebt is dat denk lastiger.
Mag Tsja even op reageren.
Tsja

02 Aug 2009 om 21:33
Er moet dan een programma controleren of er een week geen zet gedaan is in een spel (dus controle van alle spellen)... dat zal dan wel een cronjob worden die 's nachts draait en vervolgens een e-mail stuurt naar de betreffende speler, mits deze speler een e-mailadres heeft ingevuld en niet op vakantie is. Wel te doen, maar nog niet helemaal realistisch op dit moment denk ik, aangezien de meeste spelers geen email hebben ingevuld.
Elenitza

02 Aug 2009 om 21:41
Van de 30 spelers die als laatste online geweest zijn heeft ongeveer 1/3 geen mail ingevuld.
Bij die niet actieve zal dat denk ik nog meer zijn.
Tsja

02 Aug 2009 om 22:47
Bij mijn feuer komt als spel-icoon ook het parasolletje te staan als in dat spel iemand op vakantie is :)
Tecumseh
14 Aug 2009 om 20:27
Hoe weet 'Mijn Feuer' dat eigenlijk?
Jonkvrouw_Swaan

14 Aug 2009 om 21:31
[quote:Tecumseh]
Hoe weet 'Mijn Feuer' dat eigenlijk?
[/quote]

Je geeft in je profiel aan dat je op vakantie bent. De comp doet de rest.
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]