Forum > De site > mail als je aan de beurt bent?  
Elenitza

04 Aug 2009 om 14.12
Wat de titel aan zegt. Is er behoefte aan om een mail te krijgen als je aan de beurt bent?
Van 2 spelers weet ik dat die behoefte er wel is.
Maar hoe denkt de rest daarover?

De optie voor mail reminders zou dan ook uit te zetten moeten zijn. Persoonlijk zou ik er helemaal gek van worden

Even voor de duidelijkheid, dit is puur een inventarisatie, dus dat zegt niet dat wij dit ook op korte (of lange) termijn gaan realiseren. Maar bij voldoende interesse zullen wij het wel in ons achterhoofd houden.
(op dit moment hebben we even andere prioriteiten )


Rick
04 Aug 2009 om 14:22
Ik zou er ook gek van worden, zeker als je meerdere spellen speelt, of even een realtime potje speelt, dan wordt je helemaal dood gespamt.
Tsja

04 Aug 2009 om 14:26
Ik denk dat het handig is voor spelers die 1 of 2 potjes spelen, alleen turnbased... Ik speel er zelf een stuk meer, en het is natuurlijk mijn eigen site, dus ik ben zelf belachelijk vaak hier... dus ik moet die mailtjes niet
yorrickje
04 Aug 2009 om 17:50
misschien een vink-optie?
Tsja

04 Aug 2009 om 18:10
Als we het maken dan sowieso als vink-optie. Het is alleen een beetje boel werk voor, op dit moment, maar 2 spelers ;)
yorrickje
04 Aug 2009 om 19:07
keej. Ik heb de behoefte ook niet echt hoor, ben hier zat geloof ik
Nick81
04 Aug 2009 om 19:47
Mwah... En ik zou dat dus wel weer mooi vinden! Ik heb het RL momenteel erg druk en dan gaat deze site er helaas nog al is snel bij door :(... Niet omdat ik het niet leuk vind... maar gewoon omdat ik zoveel dingentjes heb. Dus als ik dan een mail krijg met een link naar een spel. Zou ik veel sneller mijn zetten doen wat wellicht weer leuker is voor de actievere bovenstaande mensen :) (en zo denk ik dat de site in totaal ook actiever wordt) En ach, veel mailtjes? 1 keer sellecteer alles en weg is t :)
Vogeltje

05 Aug 2009 om 08:30
Ik zit er niet op te wachten.
Vervuiling van mijn mailbox vind ik dat.
rober

05 Aug 2009 om 21:00
Voor mij hoeft het ook niet persé, al kan ik me goed voorstellen dat het in sommige gevallen wel handig kan zijn, zoals Nick81 al zegt.
F1

11 Aug 2009 om 17:19
Ik ben hier vaak genoeg, dus voor mij hoeft het niet (ik check deze site vaker dan m'n mail ;-) ). Maar als je het aan/uit kunt zetten vind ik het verder prima natuurlijk...
Elenitza

11 Aug 2009 om 17:24
Als het er komt dan wel met een vinkje om het aan/uit te zetten ja
Tecumseh
14 Aug 2009 om 20:28
Met het aantal spellen wat ik speel is dit zeker niet een optie. Vanwege een net afgelopen vakantie heb ik er momenteel slechts 1 lopen maar 10 lopende spelen waarvan ongeveer de helft realtime is niet een uitzondering.
Fidelity (gast) 07 May 2010 om 22:28
Ik ben zeker voor!!!;D