Forum > De site > verzoekjes  
Piet
14 Jan 2010 om 09.51
ik heb een tweetal verzoekjes, die mijns inziens de boel nog net ietsjes beter maken hier:

- timestamp bij chat in spellen (wel handig om te zien wanneer iets is gezegd)
- het kost een extra klik om uit te loggen. standaard ga ik naar www.feuerteufel.nl en zie op de laptop meestal dan kristelll ingelogd staan. kan er op de hoofdpagina een logout knopje komen. stiekem weet ik wel dat het eigenlijk geen extra klik is (want ik moet voor mijn spellen uiteindelijk toch naar mijn feuer toe), maar gevoelsmatig is het wel een extra klik


Tsja

14 Jan 2010 om 10:42
De tijd bij de berichtjes heb ik ook aan zitten denken. De venstertjes moeten er wel wat breder voor gemaakt worden, en niet in alle spellen is deze ruimte (maharadja en lost cities), dus daar moet nog naar een oplossing gezocht worden. Of het moet omgebouwd worden naar een chat als die 'er overheen' ligt, ipv geintegreerd in de pagina.

In de nieuwe layout staat in de banner altijd het login-formuliertje, en als je ingelogd bent moet daar ook een log uit-knop komen te staan. Ik vind het niet echt logisch dat de loguit alleen in submenu's te vinden is.

Ik ben nog niet geheel tevreden met de opzet van de nieuwe layout, en er is ook nog een vormgeefster (in opleiding) bezig met een geheel andere nieuwe layout. Dus dat laat nog even op zich wachten.
Piet
14 Jan 2010 om 11:16
prima
Piet
03 Feb 2010 om 10:41
een real time vinkje (met eventuele uitleg voor hen die de trem niet kennen) zou ook wel leuk zijn, voor als je eens een dagje je thuis zit te vervelen
El_Capitan
04 May 2014 om 20:26
Yes, oud topic naar voren halen!! ;)

Vraagje over de chat. Als je aan het typen bent en iemand in het spel doet een zetje... dan is je tekst weg. Lijkt mij serieus een uitermate lastig probleem om op te lossen, maar ik heb er dan ook geen verstand van. Is hier al eens naar gekeken? En zo ja, wat gaat het mij kosten om dit op te lossen? ;)

Nee, grapje, maar ik vroeg af of het op te lossen is. Zo niet dan ook geen probleem natuurlijk. :)
Tsja

04 May 2014 om 23:00
Als het goed is is dat wel opgelost in stenen tijdperk :) Ik vernieuw wel eens wat bij nieuwe spellen maar implementeer het niet altijd in oudere spellen
El_Capitan
05 May 2014 om 09:51
Daar heb ik er nog geen last van gehad inderdaad... Vet! :)
syke
05 May 2014 om 13:22
Kan dat ook voor Puerto Rico geregeld worden? (dat de tekst weg gaat bij het chatten als er gespeeld word)