| Forum > Divers > Frustrator > Regels Frustrator |   |
|
Elenitza |
03 Aug 2008 om 22:55
|
Nog even het linkje waar het spelletje te downloaden is, voor de mensen die het niet doorhadden .Download | |
| kristelll | 07 Aug 2008 om 14:08
|
| ik mis een 3de kleur om vakjes te vullen die sowieso niet kunnen...om het wat overzichtelijker te maken... | |
Elenitza |
07 Aug 2008 om 14:29
|
Tsja, ik heb het nagemaakt van een spelletje dat bij een sudokupakket zat .En daar moesten we het doen met rood en groen. Dus ik ga er ook geen ander kleurtje inmaken eigenlijk. Dan tast ik idee van het spelletje aan, dat vind ik zonde. | |
| kristelll | 07 Aug 2008 om 15:45
|
dacht ik al...het maakt het iig stuk makkelijker ja...maar goed, maar proberen die kleur erbij te denken he ![]() | |
Elenitza |
07 Aug 2008 om 15:53
|
Klopt .Met zou het makkelijker zijn, dat ben ik met je eens.. | |
| kristelll | 07 Aug 2008 om 16:06
|
| bij dit soort spelletjes kunt ge op papier wel altijd geheugensteuntjes zetten...in principe zou ge met een pen een kruis mogen zetten welke ge zeker zijt dat geen kan staan..., net zoals ik bij sudoku in kleine cijfertjes de nog mogelijke opties neerzet...dus op die manier zou ge wel soort van mogelijkheid kunnen creeeren... | |
| kristelll | 07 Aug 2008 om 16:09
|
oef...de eerste eindelijk gelukt ![]() | |
Elenitza |
07 Aug 2008 om 16:11
|
Het is geen spelletje op papier . Dat is het probleem, je hebt alleen dat dingetje in je hand..De 2e is makkelijker.. | |
Piet |
07 Aug 2008 om 19:06
|
altijd leuk als je het 8 koninginnenprobleem weer eens ergens tegen komt ![]() | |
Elenitza |
01 Dec 2008 om 19:52
|
| Het spelletje staat nu onder Extra. | |
| etwie | 01 Jun 2009 om 19:20
|
| en hoe weet je nu of het spelletje correct is uitgespeeld? Want ik zie geen fouten staan, maar ik krijg geen 'gewonnen' of zo? | |
Elenitza |
01 Jun 2009 om 19:32
|
| Als je de oplossing goed hebt, dan komt er een hele grote smiley in beeld. Dan zou die goed moeten zijn. Maar als jij in de overtuiging bent dat jouw oplossing goed is, en het programma vind van niet, dan kan het zijn dat er een bug in zit. In dat geval is het handig als je een prinstscreen maakt en die naar mij mailt. | |
| etwie | 01 Jun 2009 om 20:01
|
oeps, stomme vraag, was dus toch niet juist, nu wel ![]() | |
![]() |