Forum
> Toernooien
> Toernooi interesse en snelheid
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] |   | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
13 Jan 2020 om 09:19
![]() |
Dag allen, zoals sommigen misschien al wel gemerkt hebben. Ben ik niet zo vreselijk vaak meer online ;-). Ik ben nu zelf een vertraagde factor die zich niet meer aan zijn eigen regels houdt ;-). Het was allemaal leuk bedacht, ten tijde van deze posts had ik echt weer wat energie en tijd om van de toernooitjes nog wat proberen te maken. Maar dat is nu weer even weg. Door drukte thuis en op het werk en weinig slapen met jonge kinderen die vaak wakker wordt, redt ik het allemaal even niet meer. Ik ga dus ook even geen nieuwe toernooien starten. Misschien ooit weer eens. De lopende toernooien zal ik netjes afronden. Sorry voor iedereen die zich op een toernooi verheugd had (inclusief mijzelf ;-) ), maar het zit er nu even niet in. Als ik zelf de vertragende factor ben/wordt, dan is het tijd om de stekker eruit te trekken denk ik. Mocht iemand anders zich geroepen voelen, dan draag ik met alle liefde mijn excel en php bestanden over. | |
Jonkvrouw_Swaan![]() ![]() |
13 Jan 2020 om 09:43
![]() |
Begrijpelijk. Goed dat je aan jezelf denkt en op de rem trapt. | |
![]() ![]() ![]() |
13 Jan 2020 om 14:43
![]() |
Hallo F1, Ik kan alleen maar heel erg dankbaar zijn voor alle jaren waar jij de toernooien geregeld hebt voor de site :) Uiteraard moet je eerst aan jezelf denken. Logisch dat je een stap terug moet doen. Andere dingen gaan voor! Dus nogmaals enorm bedankt, en hopelijk blijf ik je nog wel hier zo nu en dan tegenkomen :) | |
El_Capitan![]() |
13 Jan 2020 om 20:29
![]() |
Jammer F1. Ook al deed ik dan de laatste toernooien al niet meer mee. Ik begrijp het dus ook wel heel goed dat je hier (even) de energie en tijd niet meer voor hebt. | |
Rikje![]() |
19 Feb 2020 om 11:30
![]() |
Inderdaad jammer. Ik heb er een tijdje over nagedacht en ik wil het organiseren wel gaan over nemen van je en eens aankijken hoe dat gaat/lukt. | |
![]() ![]() ![]() |
19 Feb 2020 om 11:49
![]() |
Dat zou tof zijn, Rik! :) | |
![]() ![]() ![]() |
23 Feb 2020 om 11:40
![]() |
Hey Rik tof dat je dat wil doen :-). Ik heb een aantal excel sheets, die een soort van automatisch de html genereren voor de toernooipagina's. Merk dat ik er nu weer een beetje tijd voor hem om alles bij te werken en dan vind ik het ook wel weer leuk. Misschien kunnen we het de komende toernooien samen doen? Dan maak ik je deelgenoot van de dropbox "Feuerteufel toernooien". Ik zal je even een PM sturen om één en ander af te stemmen. Wil je de toernooi-inschrijvingen die ik al had geopend verder oppakken of wil je je eigen idee/start maken, dat kunnen we allemaal even overleggen. | |
![]() ![]() ![]() |
23 Feb 2020 om 11:54
![]() |
Hmmm... lijkt dat ik geen PB's kan versturen. Geen idee of het aan de site ligt of aan iets bij mij. Is in elk geval met zowel edge al chrome browser. Als het goed is kan ik je ook een mail sturen via de site dus dat ga ik doen. | |
![]() ![]() ![]() |
25 Feb 2020 om 10:08
![]() |
Waarschijnlijk zit er een < of > in :( | |
![]() |
Forum |
Spellen Feuerteufel error ![]() |
De site Nieuwe php versie push ![]() |
De site Nieuw account registreren ![]() |
Gemeenschap Waar is iedereen? ![]() |
Spellen Dirk weet het niet ![]() |
Nieuws |